phoenix.jpgMúlt év utolsó napján lekerült a keretről a Phoenix Guard egységem. A tíz lánglovagot még darabokban kezdtem el festeni, mert a köpeny belsejét, a "szoknyájuk" hátsó részét, de a karok miatt még a mellvértet se lehet utólag rendesen kifesteni. Hát, mit mondjak... macerás. Mivel általában nem kedvelem az ezüst és az arany szín együttes alkalmazását, ide az aranyat választottam. (Balthasar és némi Gehenna.)

Szerintem, ha a patkányembereim meglátják őket, széthordják mindet a zaciba.

Az arany mellé főleg fehéret ("Müller fehér" + indokolt helyen Ulthuan Grey) és kéket (Caledor Sky) társítok. Az apróbb színeket itt nem sorolnám, részben azért, mert még úgysem tartok ott a festésben, részben pedig azért, mert totál lényegtelen. Ezt már sokszor ígérgettem, most is megteszem: amint értékelhető mértékű haladást érek el velük, rakok fel képet is. (Addig meg kell ismerkednem a Picasával is, hogy ne a blogot terheljem agyon.)

Az arany árnyalatának kiválasztását kicsit túlbonyolítottam. Mivel - festési tapasztalat híján - nem mindig tudom, mit várhatok az újabb és újabb tégelyektől, (a tégelyben nem pont olyan, mint amilyen száradás után a figurán) ezért csináltam egy próbát. Ugyebár a figurákat a kereten alapoztam, ami azt eredményezte, hogy a kitörés után lett egy halom lealapozott, de funkcióját vesztett, tehát szemétbe való műanyagom. Ezt fogtam be tesztalanynak. Egy-két centis részenként más-más színt kapott, néhol több rétegben is. Kipróbáltam az eredményt különböző variációkkal, és nem bántam meg, mert teljesen felborította az első színkoncepciómat. Azt hittem, hogy a Balthasar túl sötét lesz, kicsit meg is bántam, hogy megvettem, de kiderült, hogy száradás után sokkal jobban mutat, mint a világosabb színváltozat. Nem véletlenül adták azt ki "base" címszóval, míg a Gyehennát "layer"-el. Szerencsére erre nem a figurákon, hanem a keret-teszten jöttem rá.

A másik, amin sokáig elfilozofáltam, az az ékkő-kérdés volt. Szerintem a GW-nek gemstone-fétise van. Az elfekre legalábbis többet rakott, mint koponyát a káoszharcosokra. Pedig az nagy szó! Őfelsége II. Erzsébet királynő se látott annyi rubint meg zafírt életében, mint ami egy osztag elf közkatona övcsatjához kell. Persze úgy lenne autentikus, ha mindegyiken szépen alkalmaznám a "gemstone-effektet", de túl nagy falat az egy kezdő festőnek. Szóval egyetlen ecsetvonással aranygombokká degradáltam a legtöbbet, miközben azt mantráztam magamban, hogy "Majd jövőre átjavítom, majd jövőre átjavítom." (Egyébként, honnan van az elfeknek ennyi ékkövük? Nem is bányásznak, a törpékkel meg összekaptak!)

Korábban eljátszadoztam a gondolattal, hogy úgy festem le az alabárdokat, mintha azok kékes fénnyel derengenének. (A Sisters of Avelorn íjainak mintájára.) Még nem tartok a fegyvereknél, szóval van időm eldönteni. Biztos jól néznének ki, de talán egy kicsit túltervezem magam ezzel. 

Sallangok:

You might also like: Silver Helms Unleashed

Én ugyan nem eszerint festem ki az én egységem, de előtanulmánynak nem rossz: MiniWarGaming Phoenix Guard Tutorial

Utóirat: Megáll az eszem! Ezek a marhák Phoenix Guardból konvertáltak Spearelfet... Csinálták volna inkább fordítva.

Szerző: StyxWar  2014.01.02. 19:34 2 komment

Címkék: festés high elf Phoenix Guard

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr445721829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása