styxorborosargus1thumb.jpgMajdnem egy évnyi heveny wargame-kerülést okozott nálam az Age of Sigmar. A rehabilitációs terápia fontos része lett a Warmachine/Hordes játék, aminek a szabályait anno meg is tanultam, de egy laza 5 hónapos munkahelyi programsűrűsödés alatt mára el is felejtettem. 

Rendes fényképező apparátusom még mindig nincs, de azért megpróbáltam valamennyire értékelhető fotót hozni a blogra Orboros kétfejű kutyáiról: íme Argusz és Morgusz!

...továbbra is mérsékelt minőségű fotókon, sajnos. Vegyetek nekem egy rendes fényképezőgépet.

styxorborosargus4.jpg

A talapzatok még festésre várnak: valami egyszerű cuccot rakok a kutyák talpa alá, nem fogom túlgondolni. A zöld trutyi, amit most látsz, greenstuff. Azért volt rá szükség, mert a base slot kicsit tág volt. Így tömítettem be. (Az ágaskodó Morgusz esetében a súlypont miatt folyton orra akart bukni a jószág, de ezt is megoldotta egy kis greenstuff.)

styxorborosargus5.jpg

styxorborosargus6.jpg

Igen, jól látod: Morgusznak leesett a farka. (Majdnem úgy járt, mint Dumb és Dumber papagája.) Majd visszaragasztom.

Szerző: StyxWar  2016.03.18. 12:09 Szólj hozzá!

Címkék: festés Hordes Orboros Argus

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr798492400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása