highelfarchersgreenyellow3.jpgAhogy azt néhány korábbi posztomban említettem, alaposan megbonyolítottam a saját életem high elfek ügyében: nem tudtam dönteni a színsémák között, ezért kettőt elkezdtem, és tervezek egy harmadikat. A seregem egy részét Avelorn zöldjében képzeltem el, másik részét Nagarythe tartomány sötétkék-szürke-fekete-lila színeiben. (Az előkészítés alatt álló hadtest pedig Lothern világoskékje.)

Mióta sikerült kifestenem egy osztag íjászt, Avelorn felülreprezentált a projektben: az egész jól sikerült lándzsások és Silver Helmek mellett egyelőre pigmenthiányos RBT-k, White Lionok, Sisters of Avelorn és egy marék nemes jelenti a seregem gerincét.

Az íjászok hamarosan szemeket fognak kapni, ami nem árt a jobb célzás érdekében... valamint némi félrefestés-hibajavítás is vár rájuk. (Plusz a fényképezéskor vettem észre, hogy az egyik katona arcát elfelejtettem washolni. Mire jó a sokszoros nagyítás....)

A színek közül a fontosabbak: Loren Forest, Elysian Green, Snot Green, Orkhide Shade, Yriel Yellow, Mournfang Brown, Ushabti Bone. (A figurákat összerakva, fehérre alapozva és némi türkizkék rucival vettem Tiroldtól. Nem vesződtem lemosással, a zöld szín jól fedte a kéket.)


highelfarchersgreenyellow1.jpg

highelfarchersgreenyellow2.jpg

 Egy kis emlékeztető az avelorni hadtest többi osztagából, az összhatás kedvéért:

styxspearelf1.jpg

avelornsilverhelm1.jpg

 

Előkészületben: Sheridan herceg és hű zászlóhordozója, Calastar! Ízelítő, 70%-os készültségi állapotból:

sheridancalastar1.jpg

Szerző: StyxWar  2016.03.23. 14:37 2 komment

Címkék: festés íjász high elf Avelorn

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr58520452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zirrian 2016.03.23. 15:46:16

A zöld tetszik nagyon, a sárgára egy kis hiighlight szvsz elférne még.

Szép munka egyébként, gratula.

StyxWar 2016.03.23. 18:41:00

@zirrian: Köszi! ...és mondasz valamit... egy kör hibajavítás még úgyis hátravan, megnézem mit tehetek highlight ügyben. :)
süti beállítások módosítása