doomwheelthumb.jpgElöljáróban elmondom, hogy ez nem az én Doomwheelem. Dzsoki tulajdona! Én csak kifestettem. Aratni majd ő fog vele. ( ...meg Dzsokit ismerve: átrohanni a saját osztagain és végül felrobbanni.) 

Mondhatnám, hogy milyen jófej vagyok, hogy ingyen kifestettem neki, de az igazság az, hogy én kuncsorogtam ki tőle, mert szerettem volna egy doomwheelen dolgozni, viszont spur vagyok ahhoz, hogy magamnak vegyek. Szóval Dzsoki bátran nálam hagyta a modellt, laza egy évre. (Még szerencse, hogy van neki másik, amivel addig is zavartalanul tudta aprítani az ellenfelet és/vagy a saját patkányait.) Nem mintha egy évig tartana kifesteni ezt a modellt, csak ...ööö... hagytam alaposan megszáradni az egyes festékrétegeket. Nnna. A lényeg az, hogy ezúton is köszönöm a türelmét.

Térjünk is a technikai részletekre:

doomwheel1.jpg

Dzsoki összerakta azokat a részeket, amiket festés előtt meg lehet csinálni, és lealapozta feketére a doomwheelt. 

A fém részeken a majdnem minden másra használhatatlan (citadel) Screaming Bell árnyalatú festéket alkalmaztam, amit egyszer régen véletlenül vettem valami más helyett. Ide tökéletesen bevált, ami nem is csoda, lévén még a nevét is egy skaven cuccról kapta. A basecoat után egy Pentart festékkel világosítottam a magasabb részeket: ezt Dzsokitól kaptam a munkára. Az éleken Gehenna Goldot használtam. (Elsősorban a kopóalkatrészeket fényesítettem ezzel, leutánozva a súrlódás okozta kopást.) Utána bemostam az egészet Biel-tan Green washal. Ez nagyon fontos! Ugyanis ettől kapott patinát a réz. 

doomwheel3.jpg

doomwheel4.jpg

doomwheel2.jpg

A sofőr patkány ruhája Yriel Yellow és annak fehérrel egyre világosított árnyalatai. Macerás a fekete alapozásra rávinni, mert vagy 5 réteg kell, hogy rendesen fedjen, de megéri. Fontos, hogy világos színű legyen a ruhája, különben nagyon beleolvad a figura a doomwheel belsejébe. Kár lenne árnyékban tartani, mert gyönyörűen faragott jószág. Ugyanezen okból a bundája Zandri Dust. Gondolkodtam rajta, hogy fehérre fessem... de végül nem kísérleteztem a patkánnyal. A wash egyébként Agrax Earthshade.

Sok zöldet használtam, főleg azért, hogy összhangot teremtsen a patinás rézzel és a warpstone-al. Így a második patkány ruhája és a drótok/huzalok/gégecsövek többsége is Loren Forest/Elysian Green, valamint a régi festéklista Snot Greenje. Igen, adta volna magát, hogy a Warpstone Green festéket használjam a warpstone-on... csakhogy nekem nincs meg az a tégely. Sebaj. ...ja, a derengő halvány hálóminta a köveken egy Helion Green drybrush rétegtől lett ilyen. A warpstone-al nem vagyok elégedett, lehetett volna szebb is... de majd megpróbálok tovább élni a kudarccal.

doomwheel5.jpg

 A sofőrpatkány gázmaszkján és a periszkóp üvegén Lothern Blue és annak fehérrel világosított rétegei látszanak. Szerintem egész jól néz ki a csillanás... legalábbis magamhoz és az eddigi munkáimhoz képest.

 A kerék és a többi fa rész Mournfang Brown és annak (régi) Leather Brown-al világosított árnyalatai, valamint némely alkatrészeken Driad Bark. A wash itt is Agrax. Itt sok drybrush-ot alkalmaztam, amely technikával eddig hadilábon álltam, de már kezdünk megbarátkozni.

doomwheel7.jpg

doomwheel6.jpg

Amikor elkészült a festés, Dzsoki összeszerelte a modellt és a környezet kedvéért kiraktam a terepasztalra, amiről pár perccel ezelőtt Gorgi leradírozta az orkjaival Puszti goblin seregét. Mentek a patkányok kihasználni a diszkont hullarablást.

A figura talpa még nincs meg, de remélem Dzsoki majd rak alá valami szépet. (A háttérben Puszti farkaslovasai bujkálnak az erdőben a bosszúszomjas orkok elől.)

painteddoomwheel_1.jpg

painteddoomwheel_2.jpg

Szerző: StyxWar  2016.06.16. 12:42 2 komment

Címkék: festés warhammer skaven citadel doomwheel

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr268814208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MeyilKree 2016.06.18. 10:08:07

Egész helyre kis tákolmány.
Szerintem a kövek meg az üveg is rendben van, szép lett a festés.
Egy jó base tényleg kellene alá, az még sokat hozzá tud tenni a figurához.
süti beállítások módosítása