A Főnix Gárdám példát vett Fawkes-ról és feléledt hamvaiból!

Ahogy arról korábban írtam, szegény Főnixgárdámat igencsak elbaltáztam: csúnya lett a festés, és emiatt hónapok óta hozzájuk sem nyúltam. Törtem a fejem a megoldáson, de egyre inkább az oldószeres fürdő felé terelődött az osztag. Aztán kaptam ajándékba egy Burnished Gold tégelyt...

...ami megváltoztatta az Őrök életminőségét! A festék annyira világos és csillogó, hogy eszembe se jutott volna páncélon alkalmazni, ha nem vagyok ilyen kilátástalan helyzetben. (Arany ékszereknek, hadi jelvényeknek, érmeknek szántam.) De működött! Pont ez az éles kontraszt kellett ahhoz, hogy a figurák "életre keljenek".

Emlékeztetőül: A Phoenix Guard figurákat fehérre alapoztam, majd a páncél alá Balthasar Gold festéket kentem basecoat-nak. Erre került egy réteg Seraphim Sepia, (amit folyton a régi nevén, Gryphon Sepiának hívok, hibásan) és Gehenna's Gold highlight. Így lett elkámpicsorító az eredmény: élettelen, unalmas és kontraszt nélküli figurák. 

Ami most történt: vékony csíkokban alkalmaztam másodlagos highlight-nak a Burnished Gold-ot. (Szándékosan használom a régi nevét, mert a tégelyem régi. Az új neve Auric Armour.) Utána egy Nuln Oil wash, plusz Kislev Flesh és Reikland Fleshshade wash az arcukra. Hallelujah! Még mindig nincsenek kész, de klasszisokat javult a kinézetük.

Ami a fotókat illeti: Jó hír, hogy végre szereztem egy normális fényképezőgépet, szóval egyrészt ebbe a posztba is pár nap múlva került egy update, másrészt dolgozok a galérián, hogy a többi figurát is meg tudjam mutatni. Mostanában elég sokat festettem.

UPDATE:

styxphoenixguard1.jpg

Szerző: StyxWar  2014.02.26. 08:09 Szólj hozzá!

Címkék: festés Phoenix Guard

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr305833269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása