Haturh barátom, akit a Világ ebben az évezredben Feri néven ismer, meglepett engem négy tégely festékkel (Burnished Gold, Ashurmen Blue, Hawk Turquoise, Warlock Purple) és egy alapozó spray-el. Szóval hamarosan -talán még ma- le tudom alapozni a második IoB High Elf pakkot, amit pár hete szereztem be és még mindig a kereten kamillázik. Egyéb nagy tervekről és némi előrehaladásról is beszámolhatok.

Úgy döntöttem, hogy a "keretenalapozás" bevált, szóval most is ezt alkalmazom. Gyors és festéktakarékos megoldás, persze a sorjázásnál okoz némi gubancot, de szerintem megoldható mértékűt. Szóval, ha minden jól megy, a következő csatámban már nem csak az üres base-ek jelzik majd a Swordmaster blokkom felét, és kipróbálom majd, van-e értelme 2x5 Ellyrian Reavert hozni. (...és látni is őket a mezőn, nem csak a talpukat. Mondhatnád, hogy lényegtelen, de nekem egész más érzés.)

A szülinapi Silver Helmek is haladtak egy kicsit előre: EGY darab ló közülük már szinte teljesen kész. Azóta sem gondoltam meg magam, szóval a 8 naggaryta (fekete ló, lila szerszám) és 8 avelorni (világosbarna ló, zöld szerszám) projektet folytattam. Tehát jelenleg 5 barna és 4 fekete lovam van. Megpróbáltam képet készíteni róluk, de értékelhetetlen minőségű lett: kicsiben a tejeskávé színűekről (a "Café Latte" osztagról) talán elviselhető, bár így alig látszik valami. (Azóta a base-ek bezöldültek.) Sokszor ígértem már a rendes fotókat, de még mindig várni kell rájuk.

cafelattehorses1.jpg

A 16 Silver Helm ló festése közben nem ártan már hozzáfognom a lovasaik összerakásának is. Ők még mindig kereten vannak. ...nem is beszélve a Sisters of Avelorn bábúkról, amelyek már NAGYON hiányzanak nekem a csatamezőn. A Reaverek festése is nagyon vonz, de mivel mindenhonnan azt hallom, hogy azokat a legbonyolultabb és leghosszadalmasabb szépen lefesteni, úgy döntöttem, őket hagyom legutoljára. ...vagy _majdnem_ legutoljára.

Szerző: StyxWar  2014.02.03. 14:43 Szólj hozzá!

Címkék: alapozás festés island of blood Silver Helms

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr335795917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása