Ha minden igaz, ma a Sasfészekben nagy warhammer-nap lesz, így nagyon készültem arra, hogy élesben is bevetem az új figuráimat. Napok óta minden szabad percem a bitzek felett töltöttem, mégsem jutottam szinte semmire. Ez egyrészt abból adódik, hogy egy csiga is gyorsabban szalad, mint amilyen tempóban én dolgozom a figurákkal, másrészt abból, hogy a "minden szabad percem" napi kb fél óra, három részletben.

Azt mindenesetre felfedeztem, hogy a figurákkal teli asztal időanomáliát okoz: fölé hajolsz, és hipp-hopp néhány órával előbbre kerülsz. (A visszafelé utazás módszerén még dolgozom.) Meg kell néznem pár Star Trek részt, hogy tisztába kerüljek a Temporális Irányelvekkel, mielőtt időanomáliát okozok és összeroskad az univerzum.

Tehát a karácsonyi alapozás rengeteg figurája nagyjából az alapozás fázisában is maradt:

- A sziszták és a Silver Helms lovasok még kereten vannak.

- A Phoenix Guardokat félig összeszereltem, a belső, összeszerelés után elérhetetlen részek kaptak egy basecoat réteget. (A köpeny belső fele egy Ulthuan Grey és egy fehér festékréteget, a szoknyájuk Caledor Sky:Ulthuan Grey 2:1.)

- Az Eagle Claw RBT és legénysége is kapott némi színt, de még a basecoat réteget sem volt időm befejezni. Emiatt jelenleg ordenáré módon néz ki, kicsit szégyenlem is közösségbe vinni, de azzal vigasztalom magam, hogy másé még rondább. :)

- Egyedül a Silver Helms lovakkal értem el értékelhető mértékű haladást, de ők is csak 70 százalékosak. Ahogy azt terveztem, négy fekete és négy világosbarna lovat festettem, a feketéket lila szerszámokkal, a barnákat zölddel. Természetesen nem vagyok elégedett, de a körülményekhez képest elég jól sikerültek. A barnák egyébként a két réteg Zandri Dust és egy Agrax Earthshade wash után pont úgy néznek ki, mint a reggeli tejeskávém. El is neveztem őket Café Latte Osztagnak. Ha teljesen elkészülnek, rakok fel képet is.

...éééés végre indulok, bepakolom a seregdarabjaimat egy dobozba (legalábbis azokat, amelyek keretügyileg már szabadok) és meglátjuk, mire jutok velük. Kaptok battle reportot is róla, de Szilveszter előtt nem ígérem. 

BOLDOG ÚJ ÉVET! :)

Szerző: StyxWar  2013.12.30. 08:49 3 komment

Címkék: festés high elf

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr95715419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edlen 2014.04.26. 20:04:23

Ha sikerül rájönni a megoldásra az időanomáliákkal kapcsolatban, akkor oszd meg velünk légy szíves, mert pl. engem is érdekelne a dolog. :-)

StyxWar 2014.04.28. 00:08:26

@edlen: Te vagy a fizi...öhm... csillagász, inkább neked kellene rájönnöd!

edlen 2014.05.04. 19:03:30

@StyxWar: Már dolgozunk a kérdésen...
süti beállítások módosítása