tombkingwarrior.jpgA Tomb Kingek ellen eddig valahogy sosem sikerült nyernem. Hol egy Chariot-osztag kerekei alá kerültem, hol összebarmoltam a sereglistámat, hol a Szfinx aprított fogpiszkálót a kopjáimból, hol egyszerűen csak elbénáztam a meccset. Egy korábbi posztban már beígértem, hogy addig rohanok fejjel a falnak próbálkozom újra és újra ezzel a fajjal, míg végre le nem győzöm őket. Na, most végre sikerült. Egyszer.

Az ominózus fábiánsebestyéni hosszú hétvégén ez volt az első meccsem, rögtön péntek este: Dzsokival egy 3000 pontos mérkőzéshez pakoltunk fel a sufniban kis szobában. 

A High Elf sereglistám:

5 Silver Helm (musician, +shield)

5 Ellyrian Reaver (+bow)

26 Archer (+light armour, musician)

26 Archer (+light armour, musician)

4 RBT

1 Great Eagle

30 PhoenixGuard (FC)

30 Phoenix Guard (FC)

10 Dragon Prince (FC)

Noble BSB on barded steed (dragon armour, shield, lance) + World Dragon Banner

Mage Lvl1 Beast (+ Dispel Scroll)

Loremaster (+ Book of Hoeth, Talisman of Preservation)

 

A Tomb King sereg lényegi elemei:

2 Szfinx (...vagy valami annak látszó izé)

2 Sikoltókoponyás Katapult 

Egy nagy kocka Tomb Guard

Rengeteg íjász

Két kis osztag szekér

Casket of Souls

2 Tomb Scorpion

...és legalább három mágus.

Igen, jól láttad: Casket ÉS KÉT "Szfinx"! 

twosphinx.gif

Mint látható, nagyjából gunline-t hoztam, mivel semmi kedvem se volt a Szfinxszel pofozkodásba kezdeni. (Mert akkor megint úgy éreztem volna magam, mint a rosszfiúk egy Bud Spencer filmben.) A listám másik sarokpontja a rengeteg Phoenix Guard, akiket azért hoztam, mert reménykedtem benne, hogy masszívan kitartanak a pályán és emiatt CR-ből pusztulni fognak az élőholtak. (4-es ward mindenre, hej! Plusz ők is Feart okoznak, tehát nem hatja meg őket az élőholtakból áradó elemi félelem.) Kicsit aggódtam amiatt, hogy nincs igazi "kalapács" osztagom.

Nagyjából abban reménykedtem, hogy az íjászaim meg az RBT-k leszedik a Szfinxeket még időben, és tűpárnát csinálnak a szekerekből, hogy azok ne tudják már támogatni a Tomb Guardok rohamát. Aztán amikor a Főnixőrökkel beleakadok a Sírőrökbe, a Loremaster és/vagy a Beast mágus rajtuk tartja a Beast signature spellt (+1 Erő és +1 Szívósság). Közben a Dragon Prince-ekkel feltartom (lenyomom) a Szfinxet, és/vagy levadászom hátul a Katapultot. Közben pedig hevesen imádkozok, hogy a Casket ne csináljon túl nagy károkat. Valamint azért is, hogy ennyi mágussal Dzsoki dobjon már lécci valami erős kis miscastot.

...éééés akkor fogalmam sincs, hogy mi történt, mert MINDEN A TERVEK SZERINT ALAKULT! Hát én ezt nem is értem. A hatodik kör végére nekem az egyik RBT-m esett le, meg a Silver Helm osztag. Dzsokinak viszont csak a Casket maradt fenn, meg egy pár Chariot.

Főbb tapasztalatok:

- Az íjászok képesek leszedni a Szfinxet. Közelharcban!!!!

- A "Majd CR-ből pusztulni fog" taktika működik.

- Dzsokit utálják a kockái.

 

A fábiánsebestyéni tábor többi meccse:

Vámpír termékbemutató

Patkányelfek a gyíktörpék ellen

Friss meleg a lókolbász!

Szerző: StyxWar  2014.07.11. 12:58 1 komment

Címkék: csata battle report high elf csatajelentés Tomb Kings Phoenix Guard

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr356499313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamás Sziráczki 2014.07.11. 14:14:36

Az utolsó gondolathoz: Van benne valami, mert minden meccséről annyira emlékszem Dzsokinak, hogy így a kockák, úgy a kockák...fura is egy hatoldalú kockát(aka d6) preferáló játékban...:P
süti beállítások módosítása