joeyberry.jpgÚj sorozatot indítani nem akarok, de jól hangzott ez a cím. A lényeg, hogy rátaláltam a YouTube-on egy Joey Berry nevű csajra, aki Warhammer Fantasy (valamint néhány más játék, pl 40K és Malifaux) témában nyomja a videóblogolást.

Szerintem jópofa, vidám és vicces, bár néhol talán már bugyuta. Ízlés dolga. (Pl: Wood Elfekkel játszik -ami már alapból szimpi- és a Faemberét úgy hívja, hogy Morgan Treeman!

Szerintem érdemes követni a tevékenységét, főleg a mágiaiskolákról készített miniszériáját. Egyenként végigveszi az összes Lore-t, általánost és az egyes fajokra jellemzőt is.

Joey egyébként két éve blogol, volt benne egy nagyobb szünet is, de épp' mostanában tért vissza a rendszeres posztoláshoz. Nem mondom, hogy minden egyes videóját érdemes végignézni, de a többség nekem bejött. Sajnos a régiek kép- és hangminősége elég rossz, de mivel én még ilyet se tudnék összehozni, inkább nem rinyálok. 

Joey "Warhammer Fantasy Magic Lore" sorozata ezen a linken nézhető végig! 

Szerintem a High Magic és a Beast Lore a legviccesebbek, de ízlés dolga. Biztos van olyan hobbista is, akinek egyáltalán nem is tetszik a csaj. ...öö... mármint a videói.

Nekem ezek a posztok tetszettek különösen:

Incorrect Stereotypes: Fantasy vs 40K

Wargaming For The Ladies?

Painting Do's and Don't s

necron.jpg40K-ban Necronjai vannak. A fenti képen az űrhajóit látod.

Plusz link a témában:

Joey blogja

Ja, ...umm... angol. Én szóltam. :)

Szerző: StyxWar  2014.02.05. 20:48 Szólj hozzá!

Címkék: warhammer

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr395799576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása