Szombaton egy időhiány miatt félúton befejezett meccset játszottam Ágival, aki Gorgi barátnője, és eddig még csak ismerkedett a játékkal. Ahhoz képest, hogy eddig még csak nézelődött, hamar ráérzett a lényegre. Természetesen nincs saját serege: Gorgi 1000 pontos versenyseregét kapta meg, amit a Brave Hearts versenyre szántak, szóval nem adok pontos sereglistát róla. Bocs. Legyen elég annyi, hogy ork, és csúnya. :)

Az én seregem: Beast LvL2 Mage (Signature Spell és Amber Spear), Loremaster, Nagy kocka Swordmaster + Flaming Banner, 1 Sas, 5 Ellyrian Reaver, 10 Silver Helms.

Megint nagyon tanulságos volt a meccs. Nézzük a tapasztalatokat:

- BASSZUS KIMARADT KÉT LOVAS!!!! Nem hiszem el, hogy ilyen amatőr hibát vétek: a sereglistában 10 Silver Helmsre osztottam pontot, erre csak 8-at rakok fel. (Mert nyolc lovam van. Két üres talpat még melléjük kellett volna raknom. Nem tettem.) A hibára csak hazafelé autókázva jöttem rá. Kb így: "Némá' egy szekér az úton, alig látszik a sötétben, nosza, index, kerüljük ki nagy ívben. ...milyen gebe két ló... két ló... két ló... BASSZUS KÉT LÓ! HOGYAZA....!" Miért voltam ilyen mérges magamra? MERT EZEN MÚLT VOLNA A MECCS! Ha két lóval több van az osztagban, akkor lenyomják a kis zöld vakarékot, aki a varázslómat molesztálta. Így csak feltartották, megpofozták, de nem ölték meg. Ha tovább játszottunk volna, a közelharcot még megnyerem a következő körben a vakarék ellen, de egy másik egység addigra oldalba támad, legázolja a lovaimat és jó eséllyel a varázslómat is. Ha a plusz két lovat nem felejtem el felrakni, akkor a vakarék meghal egy kör alatt, én pedig szembe tudok fordulni a másik ellenséges egységgel. Még ha az ellen minden bizonnyal vesztettem is volna, legalább a varázslóm megszökik. Mondjuk így is "szökött", csak előlem is. (Rontott LD teszt.)

- Az Ellyrian Reaverek pofátlanul gyorsak. Vigyázz, mert a második körben hátba támadnak! :)

- Két Beast Signature spell a Swordmaster osztagomon megfekszi bármilyen ellenfél gyomrát. (Ami a duplázást kiadja: LvL2 Beast Mage plusz egy Loremaster.) Kár, hogy csak egyszer sikerült ezt levarázsolni.

- Mágust "bunker" nélkül az esetek nagy többségében hülyeség hozni. Erről jut eszembe: van valakinek 10 db eladó Helf íjásza? :)

- BSB kellett volna ehhez a melóhoz...

Szerző: StyxWar  2014.01.20. 21:22 Szólj hozzá!

Címkék: csata ork high elf csatajelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr105772674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása