tombkingbanner.jpgHétfőn egy maratonira tervezett, végül hagyományos "párórásra" sikerült meccset játszottunk, a Sasfészekben. Mivel hatan voltunk, a Triumph & Treachery rendszert választottuk, amiben egyszer már szerepeltem, de csak 300 pontos zsoldossereg képében. Most egy teljes sereget mozgattam, 1500 pont, plusz 300 pont zsoldos. Jól szórakoztam és rengeteget tanultam, de volt azért keserű pirula is a csatában. (Mondjuk az, hogy nem én nyertem. C'est la vie.)

Tökéletes battle reportot nem tudok adni, mert a csatamezőn álló 10800 pontnyi egység mozgását valós időben is képtelen voltam lekövetni, nemhogy egy nappal később emlékezni rá. ...de a lényeg itt van:

Játékosok:

Gorgi: (Azért írom előre, mert ő nyert.) Bretonnok + Ogre zsoldosok

Puszti: (Ő volt a házigazda.) Orkok + Orkok és Orkok, meg Orkok, ja és persze: Orkok.

Dreon (aka Dzsoki): Tomb King + Dark Elf

Bobi: Lizardmen + Beastmen

Bodri (Bandee): Vampire Counts + ...ööö... nem emlékszem.

Styx: High Elf + High Elf (Skaveneket akartam hozni zsoldosnak, de nem sikerült elolvasni a seregkönyvüket időre.)

A pálya:

A kettes küldetést dobtam ki, ami azt jelentette, hogy a pálya közepén volt egy objektum, amit tartani kellett a plusz pont érdekében. Felosztottuk a pályát 6 egyenlő részre, és mindenki oda pakolhatta a seregét, ahová a szerencse kisorsolta. Hát nekem nem volt szerencsém... ahogy néztem, rosszabb fakkot nem is kaphattam volna. Egyrészt az én pályarészem volt leginkább telezsúfolva mindenféle ilyen-olyan tereptárgyakkal (bár Bobi sem panaszkodhatott), ami egyrészt jelentősen lecsökkentette a tiszta területet, ahová pakolhattam, másrészt az íjász-heavy seregem látómezejét szinte nullára csökkentette. Ráadásul én pakolhattam le utoljára, ami tovább szűkítette a lehetőségeimet, mert mire rám került a sor, addigra jobbról is, balról is lent volt már egy-egy sereg a pályám szélén, a 12 incset meg tartani kellett tőlük. Plusz az én területemre került rá az Ojjektum fele (Gorgié volt a másik fele, velem szemben.) ...ami predesztinálta, hogy minden ellenséges sereg felém fog mozogni. ...miközben alapból be voltam szorulva a Tomb Kingek szekerei és egy óriási ork horda közé. Már-már klausztrofóbiát okozott a puszta látványuk. Na, de ennyit a panaszkodásról.

Arra mindenképpen jó volt ez, hogy gyakoroljam a deploy fázist és a tereptárgyak adta előnyök-hátrányok elkerülését-kihasználását.  Azóta is gondolkodok azon, hogy rakhattam volna le ennél sokkal jobban a sereget. (A résztvevőktől kommentben kérek javaslatokat. :) )

A játék:

A Tomb Kingek végiggyalogoltak bal oldalról a seregemen, a Phoenix Guardjaim pedig - bár jó üllőként viselkedtek és sokáig bírták a büntit - meg se tudták karcolni az őket megrohamozó Cold One Riders osztagot. Legalább tartották a pozíciójukat az Objektum mellett, ami nagy szó! Körülbelül az emiatt kapott pontok mentettek meg a legutolsó helyezéstől. Alapvetően sokkal rosszabbul is járhattam volna, ha Puszti felém indul és nem a vámpírok/bretonok irányába. ...hogy ez taktikai húzás volt, vagy csak megszánt, tőle kérdezzétek.

Körökre bontva nem tudom elmondani a történéseket, főleg azért, mert a végére kettő kört játszottunk egyszerre, (időszűke miatt) és én totál elvesztettem a fonalat. Még így sem fejeztük be a játékot.

A főbb tapasztalatok:

- A Cascet of Souls ROBBAN! Ne közelharcban akard leütni. (Erre ment rá az ambusher griffes nemesem. Szerencsére a griffje életben maradt, szóval nem esett le 300 pontnyi zsoldosom a pályáról hipp-hopp. ..dehátakkoris! milyenezmá! felháborító!)

- A Cold One Knight osztag, valami hőssel megtámogatva gyakorlatilag sebezhetetlen. Mikor hazaértem, nem az volt ám az első dolgom, hogy megnézzem a webshopban az árukat. Neeem... az csak a második dolgom volt. By the way: Van valakinek Lizardman seregkönyve pdf-ben? O:-) 

- Az előző és a mostani T&T meccset alapul véve: nem kell foglalkozni a játék küldetésével. Csak a baj van vele. Nem ad annyi plusz pontot, mint amennyi sereged belepusztul a feladatba.

- A Tomb King chariot tényleg jó. A fél seregemet Impact Hitből dobálta széjjel, a másik felét szétkergette Fear-el. És még üt is. Meg feltámad.

- A Tomb King szfinxet egyetlen szóval kommentálnám: Aaaaarghhhh.

- A Swordmastereket használnom kell, nem csak totyogtatni őket körbe-körbe, hogy aztán fejjel előre a szfinxbe rohanjanak.

- "Dobjá' JÓL!" (by Puszti)

tombkingchariot.jpgAz illusztráció az én nézőpontomból mutatja a csatát. Az egészet.

Szerző: StyxWar  2013.12.31. 12:07 Szólj hozzá!

Címkék: Triumph & Treachery Tomb Kings

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr605718622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása