Túléltük a péntek 13.-át, (és egyben Luca napot), ami jó hír, de olyan energiaszegény napom van, hogy egyetlen értelmes posztra sem futja ma tőlem. Nem csak posztra, másra se. A nagy punnyadásban a Ulthuan.net-en találtam néhány szép High Elf fotót, amiken jól elcsámcsogott az agyam. Mivel pont a saját seregem színeit tervezgetem, idebiggyesztem azt a néhány darabot a mai Elf Divatbemutatóból, amelyik a legjobban tetszett. Szigorúan szubjektív alapon. Ha neked is van kedved punnyadni és csámcsogni ezeken, nyomj a "tovább" gombra.

helf1.jpg

"Psy_lock" munkája nekem kicsit túl harsány, de a szokatlan színösszeállítás annyira szépen sikerült, hogy mindenképpen meg akarom mutatni. Igényes, díjnyertes munka. (Szerintem.) Felhívnám a figyelmet a freehand zászlóra. Bakker.

helf2.jpg

A lengyel "Kate" High Elf varázslójától kb leesett az állam. Nem tudom, ki lehet a csaj, de hogy elektronmikroszkóppal meg nanorobotokkal dolgozik, az tuti.

helf3.jpg

helf10.jpg

A két sötétkék-lila-szürke kép Lord Anathir seregéből való. Ránézésre azt mondanám, a Nagarythe Királyságot választotta témának. (Bár ezt nem szögezte le a fórumbejegyzésében, csak azt, hogy eladó az egész.) A kivitelezés annyira nem profi, mint az előző kettő munka, de én boldog lennék, ha csak feleilyen szépen tudnék festeni. Ráadásul a színkombináció tekintetében talán ez áll legközelebb hozzám.

helf4.jpg

Egy Avelorn-témájú hadsereg Eärendil-tól. (Pittsburgh, PA, USA) Nekem ez már fakó, és kicsit lehangoló ez a kiszáradt fa, de összességében jól mutat.

helf6.jpg

helf5.jpg

helflovas.jpg

A fenti három kép Kieran munkája, aki egy Island of Blood doboz tartalmát pingálta ki, szerintem példásan szépen. Eredetileg nem akartam ennyire "krémszínekben" gondolkodni, de Kieran elbizonytalanított. A Fej Nélküli Lovas különösen tetszik. :)

Több link, több szép High Elf figurához:

Baerion serege

Happy Scrappy Hero Pup katonái

Mr. J figurái

Mike Newman munkája

Szerző: StyxWar  2013.12.14. 15:07 Szólj hozzá!

Címkék: festés high elf

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr565690932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása