Feleslegesen körülményes vagyok a lovasaimmal: legyen több eszed nálam, ne variáld agyon őket még a fluff kedvéért se. Én ugyan eddig nem bántam meg, hogy kétféle tartomány színeire festettem őket, de grimasszal várom a pillanatot, amikor 12 Silver Helm kellene a pályára, nekem meg 8 lila-fekete és 8 zöld-barna van. Namindegy. Lehet hamarabb rakok le 8 lila mellé 4 üres talpat, mint színben totál elütő társakat. ...de az is lehet, hogy nem leszek ilyen finnyás. Majd menet közben kiderül.

Ami az ideológiát illeti: korábban már írtam, hogy hosszú tépelődés után két elf királyság mellett döntöttem: 8 naggaryta és 8 avelorni lovast festek. Ezt szeretném kihozni a két doboznyi Silver Helmemből. Tartottam is magam a tervhez, és most a képeken látható állapotnál tartok: (És amint látható, még egyáltalán nem vagyok kész.)

naggarythhelms2.jpg

 

greenhelms1.jpg

További fotókat is készítek majd, de egyelőre örültem, hogy ezek sikerültek.

A festés módja és színei

Fehérrel alapoztam (citadel: skull white spray) mindent, de a páncélok alá a naggaryták esetében feketét (Müller: fekete), az avelorniaknál zöldet (citadel: Orkhide Shade) kentem. MINDEN páncélrész alá. Ezt nem biztos, hogy így kellett volna csinálni, de hát én csak most tanulom a figurafestést. Highlight egyelőre csak a két command group-on van, azok meg pont nem látszanak jól a fotókon. De azért beleírtam a festéklistába.

Avelorn:

Lovak ("Tejeskávé Osztag"): Zandri Dust, Agrax Earthshade, (még hiányzik a highlight)

Lószerszám: Orkhide Shade, Agrax Earthshade, (még hiányzik a highlight)

Lovasok ruha és páncél: Orkhide Shade, Ironbreaker, Biel-Tan Green wash, Highlight: Runefang Steel,

Lovasok arca: Cadian Fleshtone+Eldar Flesh 1:1, Riekland Fleshshade, Highlight: Kislev Flesh

Base: Castellan Green (ha jól emlékszem...) Majd ezt még cizellálom.

Megjegyzés: A Zandri Dust-ból vagy négy réteg kellett, (thin your paint!!) mire rendesen fedett. Melós nagyon erre a színre festeni a lovakat, de mire erre rájöttem, már nem volt visszaút. Mint látjátok, erősen félkész állapotban van az osztag: a sörény színe sötétbarna lesz előbb-utóbb, az arcokat be kell fejezni, highlight még szinte teljesen hiányzik lóról és lovasról egyaránt, nem is beszélve az elmaradt végtagokról. Ezeket azért hagytam hátra, mert féltem attól, hogy nehéz lesz kifesteni a torzót miattuk.

Naggarythe

Lovak ("Rémálom Osztag"): Müller fekete, izémicsoda lila (lásd a megjegyzésnél), Drucii Violet wash, Highlight: Müller fekete + Müller fehér= müller sötétszürke

Lószerszámok: ...öööö... kísérleti pentax pentart festék "padlizsánlila". Messziről kerüljétek!

Lovasok ruha és páncél: Müller fekete, padlizsánlila, Deamonette Hide, Ironbreaker, Drucii Violet wash, Highlight: Runefang Steel

Lovasok arca: lásd az avelorniaknál

Base: egyelőre nincs

Megjegyzés: A "müller fekete" egészen addig remek festék, amíg csak enyhe hígítással, de lehetőleg inkább "egyenesen a tégelyből" használod. Ugyanis a vízzel nem csak hígul, hanem rohamosan szürkül is! Ergo a lehetőségei behatároltak. A pentart festékek a csábítóan széles és szép színválaszték, valamint a kedvező ár ellenére kerülendőek a modellezésben, ugyanis nem erre valóak. Szinte lehetetlen hígítani, anélkül viszont túl vastag rétegben fed. Nekem csak úgy sikerült -nagy kínnal-keservvel- használni, hogy a müller fehérbe kevertem belőle egy keveset, a megfelelő árnyalatig. (Erről a kínlódásról kapta a nevét az osztag.) Fogalmam sincs, hogy fogom a "megfelelő árnyalatot" előállítani a következő négy lovon. Még az is lehet, hogy újra kell festenem ezeket a hátasokat. Ami a színválasztást illeti, nagyon tetszett a lila-fekete-szürke összeállítás, és mindenáron megpróbáltam belepaszírozni a High Elfekbe. A Shadowland népe az egyetlen, ami ilyesmi egyenruhákba bújik, bár náluk is inkább a sötétkék-szürke, nem a lila dominál. Asszem ezen még dolgoznom kell...

 

Az avelorni osztag mögött a Phoenix Guard egységemet látjátok. Róluk ITT olvashattok többet.

UPDATE: A kész lovakról ITT találsz még képet.

Szerző: StyxWar  2014.03.02. 01:38 Szólj hozzá!

Címkék: festés Silver Helms

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr595839035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása