Fantasy-Island-Of-Blood-Review-Models-1.jpg
Hosszas tépelődés után végül beszereztem egy Island of Blood dobozt. Nem Battaliont vettem, mert nem tudtam dönteni, hogy melyik fajt szeretném gyűjteni. Majd festek, meg játszok, és idővel kikristályosodik, hogy milyen taktika áll legközelebb a szívemhez. ...és milyen taktikát képes megtanulni az agyam. Ennek fényében fogok majd neki a gyűjtésnek.

Így "elméletben" a High Elfekhez jobban húzok, mint a Skavenekhez, de láttunk már karón varjút... majd a gyakorlat eldönti. Plusz nagyon várom az új Wood Elf seregkönyvet! Lehet, hogy ők lesznek a nyerők nálam. :) Viszont a Bretonoknak is van pár jó pontja a szememben, szóval ezzel a Blood Island dobozzal inkább csak elodáztam a döntést.

Tapasztalatok dobozbontáskor: 

(Számozás a tapasztalatok megszerzésének sorrendjében.)

1, A doboz nagyon vékony papírból készült, kibontás után sérülékeny. Nem ebben kell később tartani a sereget. Pláne nem hurcolászni.

2, A szabálykönyv és a "Read this first" könyvecske viccesen dugig van marketinggel. Szinte szugerálják: "Vegyél méééég több dobozt, mééég több dobozt! Meg minden máááást is! Tőőőlünk!"

3, A skavenek háta olyan szúrós, hogy az első kipattintás kis híján véráldozattal járt. Nagyon fluffos! :)

4, 40 skaven clanrat van benne, és basszus nincs két egyforma!!!! :) (Persze mivel két osztag lapul a dobozban, a 2x zenész/zászlóvivő/champion pakkon kívül a többieknek van egy-egy ikertestvére, de ha kicsit figyelsz a fegyverkiosztásra, akkor konkrétan 40 különböző figurád lesz, és akkor még a festésről nem is beszéltünk.)

5, A warhammer világában mindenki jobbkezes.

6, Az egyik Rat Ogre fejét alig lehet a helyére rakni. Bele is törtem a lyukba a pöckét, csak a pillanatragasztó segített. (Az összefércelt bengáról van szó.)

7, A skaven warlordnak nagyon nehéz a helyére illeszteni a mellkasát. ...de lehet, hogy csak én vagyok béna.

8, Az elf lovas íjászok két testfélteke között akkor a rés, mint a Marianna-árok. (Az egyik konkrétan értékelhetetlen jelen állapotában. Faragnom kell rajta, hogy összepasszoljon.) 

9, Egyel kevesebb "kétsoros" talp van a dobozban, és az egyik kicsi "egyalakos" gyárilag el van törve. Mffff. 

10, A griff sem pattan össze túl szépen, de itt azért nem olyan nagy a gáz.

11, Van egy pajzs, ami kimarad, és fogalmad sincs, hová való. Na, azt a grifflovas hátára kell rakni.

12, A Rat Ogrék hiába háromszor akkorák, mint a sima skaven, a fejük mégis ugyanakkora. Vigyázz, nehogy összekeverd pl a warlock-éval.

Egyelőre ennyi, majd jelentkezem a folytatással. Legközelebb próbálok fotózni is.

(A kép forrása: wargametactics.com)

UPDATE:

Így visszaolvasva nyavajgós a poszt, szóval kiegészítem egy fontos sorral: Az Island of Blood NAGYON jó vétel volt, mindenkinek ajánlom. Ár/érték aránya verhetetlen, a figurák gyönyörűek!

Szerző: StyxWar  2013.11.10. 21:06 6 komment

Címkék: warhammer high elf skaven island of blood

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr215623686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogesz001 · http://arhk.xszerver.hu 2013.11.11. 06:24:23

Nekem nincs meg konkrétan az Island of Blood, de tapasztalatom szerint azért a műanyag GW-s figurákat nem olyan ördöngösség összerakni. Nem igazán tapasztaltam olyat, hogy hatalmas rés lenne a testfelek között. De mondom, az IoB-t nem ismerem, de pl. a Battle for the Skull Pass-t igen.

StyxWar 2013.11.11. 07:37:00

@bogesz001: Tényleg nem. És nagyon élveztem a rakosgatást, talán ez nem jön le a szövegből, my fault. :)
...de ahogy írtam, totál kezdő vagyok, és bizony még bénázok.

A több mint 70 figurából egyetlen elf lovas volt, ami tényleg problémát okozott (Ha a vállánál illeszkedik rendesen, akkor a hasán 3 milliméter az eltérés.) Simán lehet, hogy egy tapasztaltabb figuraszerelőnek ez sem okoz gondot.

bogesz001 · http://arhk.xszerver.hu 2013.11.11. 08:16:06

@StyxWar: Közben én meg rájöttem, hogy rossz példát hoztam a BftSP-al, mert abban egész figurák vannak. :) De a lényeg az, hogy szereltem multipartos orkot, goblint, night goblint, black orkot, breton talpast, empire pistoliert meg ki tudja még mit, ami mind-mind műanyag és nem szokott nagyon gond lenni. Ami sokkal zavaróbb, hogy pl. a black orkokat nem lehet úgy talpra rakni, hogy elférjenek egymás mellett rendesen a unit-ban. Gondolom az elfeknél és a patkányoknál ez nem olyan nagy gond. De rá fogsz jönni egy idő után, hogy pénztárca-, ecset- és szabadidőkímélés okán érdemes bevezetni a unit fillereket. :)

Matney 2013.11.11. 21:18:50

Kíváncsian várom a fotókat, és várunk játszani vagy csatát megnézni legközelebb!

StyxWar 2013.11.12. 07:24:42

@bogesz001:

Talpra rakás: Az elfekkel ebből a szempontból semmi probléma, viszont a skaveneknél igen. Ugyanis még a normál méretnél is kicsit kisebb a talpuk. Írok is erről egy postot...

Unit filler: Gondolkodtam már ezen, kicsit utána is néztem, de egyelőre annyira lefoglalja az agyamat a friss ropogós (és még mattszürke) seregem, hogy nem ástam mélyebbre magam a "unit filler" témájában.

StyxWar 2013.11.12. 07:25:49

@EnvoyCorps: Köszi! Először biztos csak nézelődni fogok, de alig várom, hogy élesben bevessem a katonáimat! ...vagy legalább hadgyakorlatozzanak.
süti beállítások módosítása