purebloodalpha.jpgBevallom idegenkedtem az új Warmachine és Hordes kezdődobozok színes figuráitól. Azokra a nyalókákhoz csomagolt műanyag katonácskákra emlékeztettek, amiket kiskölyök koromban a sarki garázsboltban vettem a nagymamától kapott zsebpénzemből.

...de, mivel pofátlanul jó árban ajánlották a kezdőakcióban, és Zsolti barátom ráadásul átvállalta a rendeléssel járó nyűgöket, rávettem magam egy Orboros dobozra. Tettem mindezt azért, mert egyedül a kétfejű kutyából van már nekem, a többi figurából (Pureblood Alpha, Gorax, és az új warlock, Tanith) nem lett így sem duplikációm. Hallom, nem minden kezdődobozt "ráncfelvarrtak" ilyen sikeresen.

A kicsomagolás utáni élmények:

orborosbattlegroup2016.jpg

- A doboz korrekt, masszív, később is használható tárolásra. Kifejezetten örültem a vele kapott tokeneknek, kockáknak és mini szabálykönyvnek. A papír "mérőszalag", a zsebkendőnyi "szőnyeg" és a papír "terepakadály" viszont kicsit röhejes.

- A figurák anyagminősége, kidolgozottsága nagyon jó, és már-már sértően egyszerű összerakni őket. (Amiért én kifejezetten hálás vagyok, mert ritka béna vagyok az ilyesmiben.) Az egyetlen nehézséget a warlock jelentette, mert a látványos, dinamikus póz miatt macerás helyen kell ragasztani a karjait és a csaknem külön entitásként létező köpenyét. Tanith beállása végülis anatómiailag helyes, csak kevéssé valószerű. Én még többet kínlódtam vele, mint az "öreg" fém kezdődoboz Kayájának kezeivel... de, mint imént említettem, az összeszerelésben béna vagyok. Szóval lehet, hogy ez csak nekem okozott némi nehézséget.

- A zöld szín az összerakásban nem zavar, de az eredmény mégis a gyerekkori "műanyag katonás" játékokat idézi. ...öhm... várjunk csak... de hát ezek _műanyag_katonák_! Akkor meg mit háborgok?

- Az alapozásban annál inkább problémát okozott, hogy ennyire erőteljes, egyáltalán nem semleges a műanyag színe! Még a fekete alapozó alól is előderengett a zöld felszín, a fehér alapozóval pedig egyenesen kínlódás volt dolgozni. Márpedig a Purebloodot fehérre szokás festeni, és puszta szeszélyből ennek az Argusnak is halványszürke bundát terveztem. (...mert spur vagyok Winter Argust venni.)

- A festésről még nem tudok nyilatkozni, mert nem kezdtem el. A tapasztalatom majd közzéteszem.

Egy kis plusz infó: Vééééletlenül kb másfél éve porosodott egy műanyag Feral/Pureblood/Stalker doboz bontatlanul a szekrényemben. Az összehasonlítás kedvéért összeillesztettem ezt is Purebloodnak, csak úgy ragasztó nélkül. A fotó elkészülése után ugyanis szétkaptam Mr. Greyt és Stalkert csináltam belőle.


purebloods.jpg

 

 

Szerző: StyxWar  2016.08.01. 21:14 Szólj hozzá!

Címkék: festés warmachine Hordes kezdődoboz battlegroup

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr748928678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása