Az elkeseredés motiválta gyorsalapozás után nekiestem a Silver Helms lovak összeszerelésének. Ebben bizony nagyon jó szolgálatot tett az újonnan kapott tűreszelő készlet, mert a lovak testének két felét kb egy milliméterre eltartja a fejük rossz illesztése. (Néha a farkuké is.) Ez az egy milliméter nem olyan sok, de engem zavart.

Sokáig tartott, mire rájöttem, hogy az a gond, hogy a T profilú "fejbeillesztő pöcök" nyaka (tehát a T szára) túl vastag. Valamint az a rész, ahol a lovak nyaka illeszkedne a testhez, túl hullámos felületű. Ráadásul a test belsejében, a mellső lábaknál levő pöcök is túl hosszú, kb egy millimétert le kell szedni (csípni, vágni) belőle. Volt mit reszelni.

A nyaknál a háromszög profilú reszelő, a farok illesztésének elvékonyításához a kör profilú vált be. Elmolyoltam velük egy darabig, de elégedett vagyok az eredménnyel. (Majd rakok fel képet, de lusta dög vagyok.) Két "command" lovat rögtön össze is ragasztottam, mert azoknak nem probléma kifesteni a lábuk belső felületét, de a többséget inkább két darabban hagytam egyelőre. Majd a belső rész kifestése után tapasztok.

Komoly dilemmát okozott a színválasztás, mert több variáció is tetszik, ráadásul megpróbáltam "fluffban tartani" az egységet. Amíg alaposabban meg nem vizsgáltam a lovasokat, azt hittem, hogy majd szépen Naggaryth színeit kapja mind a nyolc. ...aztán rájöttem, hogy ezeknek a nyavajásoknak a fele vérző szívű övcsatot meg sisakdíszt hord. Avelorn kísért. Namostakkó' micsinájjak?  Nem vagyok én fluffnáci, gyönyörű tud lenni az a szívecske feketén vagy sötétkéken is, (vagy bármilyen más színben) de most, hogy épp' megérkeztek a sziszták hozzám, kicsit megállt az ecset a kezemben.

Mivel hosszú távon úgyis be akarok szerezni még egy doboz Silver Helms-et, hibrid megoldásra szántam el magam. Egyelőre négy naggayta, négy avelorni lovasom lesz. A command group itt naggaryta, a másik dobozból pedig  majd avelorni érkezik. Tehát fogtam az első (commandos) lovat és befestettem feketére, lila lószerszámokkal. A színösszeállítással elégedett vagyok, bár kicsit sötételfes, de hát pont ettől naggaryta. A fekete festék viszont rosszul szerepelt: mivel nincs citadeles Chaos Black-em, a mülleres feketét használtam. Nem volt jó ötlet, mert nem fed jól, sőt: szinte pereg a legmagasabb részekről! Kénytelen vagyok félrerakni a többi három wannabe-black lovat, míg be nem szerzek egy jobb festéket.

Egyelőre ennyinél tartok, a következő posztomba megpróbálok képeket is rakni. Addig is: kellemes ünnepeket. :)

Jöjjenek addig az avelorni lovak! Itt még csak a terveket tudom előadni, eredményekkel később jelentkezek: Zandri Dust + Griphon Sepia wash, a szerszámok zöldek lesznek, egy kevés barnával. A hosszúszőrökre (sörény, farok) majd keverek egy sárgás-világosbarna színt.

Szerző: StyxWar  2013.12.25. 12:38 1 komment

Címkék: festés high elf

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr715708029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogesz001 · http://arhk.xszerver.hu 2013.12.26. 07:22:56

Deca Color Black. Csak ezt használok feketének. Jobb sem kell és nagyon sokáig elég, mert alapjában véve igen sűrű, tehát hígítva szélszerű felhordani a felületre.
süti beállítások módosítása