darkelfwich.jpgAz első szombati mérkőzésemről már írtam (Envoy törpéi ellen), de a második meccsről még nem. Igaz, nincs is túl sok hozzáfűznivalóm: a Sasfészek Ura leradírozott a pályáról a sötét elfjeivel. Teszem hozzá, teljes joggal. Nem ártott volna ugyanis legalább nagy vonalakban átfutnom a Dark Elf seregkönyvet, és legalább minimálisan felkészülnöm a potenciális ellenfelekre. Meg különben is, késő este volt, meg fáradt voltam, meg blabla blablabla bla.

1500 pontból Puszti felrakott a pályára két osztag számszeríjászt, az egyikben egy LvL2 Shadow mágus csücsült. Egy 10 fős shade osztag is jött (scout, skirmisher), egy inkvizítor banda, valamint egy szééép nagy osztag boszi. (Witch Elf), aminek a közepén a Cauldron of Blood is kerekezett, a maga saját boszijával.

Én egy sebtében összeírt sereglistával álltam elő, ami rendkívül inkoherensnek bizonyult: egy nagy kocka White Liont hoztam (World Dragon zászlóval), 10 íjászt mágusbunkernek, amiben egy Beast Lvl1 mage ült (Signature spell-el). 7 fős Swordmaster osztagban jött egy Loremaster a Book of Hoeth-al és egy Talisman of Preservation-al (ami 4+ wardot ad mindenre). A rare választás mindössze egy sas volt, a core pedig 5 reaver és 10 Silver Helm. Sajnos kettébontva 2x5-ös egységekre. Erre majd még visszatérek.

Namármost. Bár a swordmaster osztag léte is adhat okot vitára, arra azért van mentségem: ne feledd, nem tudtam, hogy mi jön majd szembe, és a szvördmaszták jól jöttek volna szétkergetni a mágusaimra vadászó kisebb egységeket. A Silver Helmek viszont egyértelműen jobban kellettek volna egy darab tízes pakkban.

Ezúttal a dobókocka sem állt mellém: amikor például megrohamoztam a swordmasterek által picikét már megnyirbált shade-eket az egyik Silver Helm osztaggal, az 5 támadásból 4 egyest dobtam. ...és ugye nincs ASF miatti újradobás, mert a DE egységnek is van olyanja. Mondjuk nem ezen múlt a csata, ez csak egy emlékezetes pillanata volt. Amin viszont igenis múlt a csata: a White Lionok megpróbálták megrohamozni az egyik Számszeríjász osztagot. Kétszer. Egyszer hármat, másodszor négyet dobtam, ami miatt persze nem értem el őket. Amíg a csapásmérő egységem toporgott a pálya közepén, odaértek hozzájuk a Witch Elfek és a két fegyverükkel, meg a dupla frenzy-vel ágyelőt szabtak az oroszlánok bőréből. Na, ekkor adtam fel a mérkőzést, mert nem lett volna értelme folytatni.

A Shade-ek felmorzsolták a swordmaster osztagot és megakasztottak egy kis blokk Silver Helmet, a másik kis ménesből az inkvizítorok csináltak lókolbászt. (Sanyi, Sanyikám, há' legalább a bűrödet lenyúzhatnám!) A witch elfek a white lionokat szedték szét, az oroszlánok elől elmenekülő, majd újra összeálló számszeríjászok pedig szétlőtték a reavereket. A sas mondjuk megint megúszta, de nem sokra ment volna a teljes Dark Elf sereg ellen a 10 íjásszal, az 5 Silver Helmmel, a Lvl1 Beast mágussal és a Loremasterrel karöltve. Talán pár pontot szerezhettem volna, de inkább nem húztam az időt.

Kép forrása: digitaldiva73

Szerző: StyxWar  2014.04.02. 23:35 2 komment

Címkék: csata battle report dark elf csatajelentés Dark Elves

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr325891180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viharmadár, Vihar 2014.04.03. 21:58:10

Milyen inkvizítorok vannak a DE seregbe?

StyxWar 2014.04.04. 06:46:30

@Viharmadár, Vihar: Gondolom Puszti a "Har Ganeth Executioners" egységre gondolt, amikor "inkvizítorokat" mondott. ...de ezt már csak utólag spekulálom, tőle kellene megkérdezni. Mindenesetre volt Killing Blow-juk.
süti beállítások módosítása