Hammertime!

Ezt a miniposztot kifejezetten Envoynak küldöm, mert legutóbb beszélgettünk arról, hogy Hammererek koncerzióját fontolgatja. Azóta se írt róla a blogján, [ morr :) ]. Én meg közben találtam egy tutorial videót.

Volt már egy - elmondás alapján hatékonynak tűnő - elképzelése a módszerről, ami a videó verziójánál egyszerűbb: a tucattörpék csatabárdjának élét levágja és valamilyen anyagból (valószínűleg greenstuff) hozzáhízlal egy kis téglalapot kalapácsfejnek. Valamint plusz díszeket rak a figurákra, hogy "elitebbnek" tűnjenek. Remélem lesz ideje elkészíteni őket, és posztol majd róluk. :)

Szerző: StyxWar  2014.03.20. 20:08 2 komment

Címkék: törpe konverzió Dwarfs

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr535871498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matney 2014.03.25. 20:28:05

Köszi a videót, ez valószínűleg jobb ötlet, mint amit én találtam ki. Egyébként már tettem egy kísérletet a kalapácsok kialakítására puttyból, hát mit mondjak, nem lett egy sikertörténet.

StyxWar 2014.03.31. 08:45:25

@EnvoyCorps: ...azért majd rakj fel képet a blogodra róluk!
süti beállítások módosítása