Remélem ezzel nem gázolok bele a törpe játékosok lelkébe, de ez a faj sosem tartozott a kedvenceim közé.

Ezen még ront is a megújulásuk miatt kitört csinnadratta. Persze megértem, hogy sokan lázba jönnek tőlük, mert részegen is jól céloznak, a szakálluk is télapós, de engem egy fantasy világban a puskapor puszta léte irritál (bocs, Birodalom), nemhogy ennyi ágyú, puska és pisztoly. Erre most kapnak 40K-s kinézetű helikoptert, bombázót is. Tiszta Steampunk. Legközelebb majd a Warhawk meg a Spitfire jön? 

Tudom, hogy sokan szeretik ezt a fajt, és nekem sem konkrétan VELÜK van bajom, hanem azzal, amilyen szerepet a GW rájuk kényszerít. A megújulásukra és felerősítésükre tényleg szükség volt, de miért nem lehetett a Fantasy keretein belül felturbózni a fajt? Egy barlanglakó, bányászzseni népnek tényleg repülőgépek kellenek? Nincs tériszonyuk? A páncélkovácsok mesterei tényleg csak sima nehéz vértet adnak a harcosaikra, nem valami spécibb cuccot?

Az egyetlen dolog, amit szerintem jól elkaptak, a Rúnamágia. ...bár, lehet, hogy majd meggondolom magam, ha egészben és működés közben látom a rendszert. (Envoy, készítsd a sereged! :) )

Na, de legyünk pozitívak!

Így jobban átgondolva, van más is, ami tetszik:

1, az, hogy visszahoztak a homályzónából egy fontos fajt

2, az, hogy végre van választási lehetőségük a seregépítésnél a törpéknek.

3, az, hogy változatosabb csatákat lehet majd játszani velük, mert többféle stratégiát választhatnak, nem csak a "bebunkerezem az ágyúimat, oszt' lövök" verziót.

A gyakorlat majd megmutatja, az új Seregkönyvvel mit tudnak kezdeni a játékosok. Hajrá! 

 

Ppistike linkjei az Inkvizítorról:

Fotó az új Törpe Seregkönyv rúnás lapjáról (plusz még egy csomó infó)

Egyéb infók törpéékről

Szerző: StyxWar  2014.02.11. 08:27 2 komment

Címkék: törpe Dwarfs

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr695808709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matney 2014.02.14. 17:55:30

Ezen a puskapor-ellenességen én magam is átestem, valószínűleg mivel Tolkiennel és Le Guinnel kezdtem a fantasy-olvasói pályafutásomat. Azóta valahogy megszoktam, illetve nem is élem bele magamat annyira a Warhammer világ hangulatába, hogy ez zavarjon.

A repülőmakettek nem tetszenek, valószínűleg megpróbálkozom kicsit középkoriasabban kinéző gépeket összerakni saját kútfőből (da Vincire gondoltam referenciaként, az ő fantáziáit, tervrajzait lehetne alapul venni).

StyxWar 2014.02.16. 11:21:58

Jó ötlet a daVinci style, várom őket a mezőn! :)
süti beállítások módosítása