Kicsit szétszóródtam mostanában. Bele-belekapok mindenféle témába, nem raktam rá magam egy sínre, egyetlen projektre. Ez főleg azért van, mert úgy érzem magam, mint a gyerek a cukorkaboltban: ebből is kell, ebből is, meg ebből is! Olyan sok az újdonság, annyi a tanulnivaló, hogy elaprózódok. Ez normál esetben zavarni szokott, de most valahogy mégsem. Azért néha nem árt megállni, szusszanni egyet és felpillantani, mi is történik körülöttem.

A warhammerrel kapcsolatban (is) sok feladatba kaptam bele, de egyikkel sem értem el akkora haladást, hogy az önmagában megérne egy posztot. Tehát inkább csak felsorolás szerűen összefoglalom, hogy állok jelenleg. Íme:

1, Elkezdtem festeni a skaveneket, a kardos-pajzsos clanrat osztag (20 fő, full command) már majdnem kész. A szakértők talán szívszélhüdést kapnak, de a patkányaim alapszíne Zandri Dust. A ruhatáruk főleg piszkossárga és fáradt narancs. Ha már képet tudok mellékelni, leírom a sztorit is, amit kanyarintottam köréjük.

2, A High Elf Army alapjait rakosgatom össze, egyelőre fejben. Mivel hosszú távon velük akarok inkább foglalkozni, nem a skavenekkel, ezért itt sokkal jobban megrágom a festést, a sztorit és főőőőleg a seregösszetételt. Nincs rá egy autó ára a zsebemben, szóval nagyon alaposan át kell gondolnom, mire költök. Ami tutibiztos, hogy az első beszerzésem egy doboz sziszta' (Sisters of Avelorn) lesz. Egyrészt CSAJOK! Nehogymá' kihagyjam ezt a ziccert! Másrészt a mágiás-lövős seregtípusra hajlok most leginkább. Mégiscsak High Elfekről beszélünk, ne akarjuk nehézlovassággal legyalulni a WoC sereget. (Legalábbis egyelőre. :) ) Harmadrészt pedig kíváncsi vagyok, hogy be lehet-e olyan bitzeket szerezni innen-onnan, amikkel a Shadow Warriorokat is meg tudom építeni ugyanabból a dobozból. Jó lenne.

Az inkvizitor.hu-n kérdezősködtem kicsit, és fel is tisztult bennem a kép a Phoenix Guard kontra White Lion témában. Nekem nagyon egyformának tűntek az értékeik először, persze bebizonyosodott, hogy csak azért, mert nem értek hozzá. :) Szóval. A PG az "üllő osztag", tehát inkább állja az ütéseket, mint osztja. A WL pedig a "kalapács", ami gyilkol rendesen, de viszonylag könnyen is hull. (Naná, hogy mind kell nekem! :D ...majd egyszer, valamikor.) Szóval a sziszták után egy PG osztag fog következni. Legalábbis a tervek szerint. Aztán meg, valamikor a távoli jövőben, beszerzek egy főnixmadarat, hogy kékre mázolhassam. (Mennyinél is tartunk? Kitelt már az autó ára?)

Egyébként persze a színeken is tanakodok. Semmi bajom az "official" helf-kékkel, de mivel (majdnem) mindenkinek olyan színű a Helf serege, kicsit unalmasnak találom. Egyelőre a lilás összhatás felé hajlok, de ez még változhat.

3, Tereptárgy-gyártás: Ennek még a legelején járok, de annyira érdekel a téma, hogy nem tudtam félretolni teljesen. Olvasgatok, keresgélek, nézgelődök. Ipari mennyiségű gyufát és fogpiszkálót fogok venni a palánkjaimhoz.

...közben pedig szörfözök mindenféle warhammer témában. Tegnap azt álmodtam, hogy a sok ilyen-olyan minőségű weblapról lefertőzte egy vírus a gépem és újra kellett telepíteni. Hm. Lehet, hogy jövőbe látok?

Szerző: StyxWar  2013.11.27. 12:04 2 komment

Címkék: festés warhammer high elf skaven tereptárgy

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr345660418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matney 2013.11.29. 19:07:04

Örülök, hogy ennyire jól haladsz! Sajnos a saját figuráimmal messze nem tudok mostanában annyit foglalkozni, amennyit szeretnék.
Kíváncsian várom majd a figukat élőben is!

StyxWar 2013.12.01. 16:00:35

@EnvoyCorps: Remélem már nincs messze az az alkalom. :)
süti beállítások módosítása