Korábbi tapasztalatból tudom, hogy alapozás nélkül lehet festeni, csak nem érdemes. Szóval hiába figyel összerakva a seregem a szekrény tetején egy hete, és hiába lapul 16 szín a bárszekrényben, (Igen, abban. Ott volt hely.) mégsem kezdtem neki a festésnek. Pedig már nagyon viszket a tenyerem!

Az alapozót megtalálni és hazahozni nem volt egyszerű feladat, de csak azért, mert látva a borsos árát, megpróbáltam ügyeskedni és olcsóbbat találni. Hát nem sikerült. (Ezúton kérek bárkit, akinek van ehhez tippje, hogy ossza meg velem a kommentek közt. Köszi!)

Mások okulására megosztom vergődésem ebben a témában.

Alapozó quest:

1. felvonás: Mivel nem akartam 3200+ ft-t erre költeni, és a citadel spray mennyiségét is túl soknak tartottam, először vettem kb 1500 ft-ért egy szintetikus, szürke színű szórót, (Babits Bihály megirigyelné ezt az alliterációt) ami akkora volt csak, hogy egy húsvétolásra készülő fiú összetévesztené a kölnivel. Lefújtam két figurát, és örömködtem, mert nagyszerű minőségűnek bizonyult. Viszont amikor a harmadikat kezdtem fújni, hirtelen letört a szórófej!!! Meg se lehetett javítani, mert beletört a tubusba a szóróegység "szára". Bazzz. Sajnos mérgemben kidobtam, mielőtt a nevét megjegyeztem volna.

2. felvonás: Krylor szóró. Az amerikai tutorial videókban mindenhol ezt látom. Szerintük olcsó és nagyon jól fed, ráadásul sokféle színben kapható, nem csak feketében és fehérben. Szívesen kipróbálnám én is, de sajnos mifelénk nem lehet kapni. :/ Talán csak nem kerestem elég kitartóan. (Ha valaki rábukkant, lécci jelezze. :) )

3. felvonás: Humbrol akryl (fehér) 2500 ft. Sajnos az én céljaimra ez a szóró sem vált be. A figurák legmélyebb részein megül a festék, a szinte mikroszkopikus finomságokat elfedi. Ha nagyon messziről fújom, akkor használható, de rengeteg pocsékba megy. Ennek ellenére nem akarom leszólni a terméket, megvan ennek a haszna és feladata is, csak az nem a citadel figura alapozás.

4. felvonás: Citadel skull white. 3600 ft. (Vidéken. Pesten kicsit olcsóbb, megvehettem volna ott, egy héttel ezelőtt.) Grrrrrrrr.

Szerző: StyxWar  2013.11.12. 08:26 4 komment

Címkék: festés citadel

A bejegyzés trackback címe:

https://styxmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr315628644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogesz001 · http://arhk.xszerver.hu 2013.11.13. 19:13:43

Akkor irány a TESCO, és vegyél matt fekete Rally festéket. 1000-1300 Ft között szokott mozogni, nekem nagyon bevált. 400 ml, elég sok figurára elég. Szórásnál a szobahőmérséklet ideális neki, de fújtam már hűvösebb időben is (az erkélyen szoktam ezt intézni, mert nagyon büdös a hajtógáza).

Matney 2013.11.17. 23:11:38

Én kapásból megvettem a Citadel alapozót, bár valóban drága, de én elég kényelmes emberke vagyok. Reméltem, hogy a mennyisége és a minősége miatt majd megtérül monetárisan (itt is van ám alliteráció!!!!) :)

StyxWar 2013.11.18. 17:17:53

@EnvoyCorps: majd versenyzünk, hogy kinek milyen hosszú... ideig bírja a spréje.
süti beállítások módosítása